Skip to main navigation menu Skip to main content Skip to site footer

No. 8.
Philologia Estonica Tallinnensis

Keel ja keeled. Õppimine ja õpetamine

Language and Languages. Learning and Teaching


Full Issue

PDF

Table of contents

Editorial

  1. Sissejuhatus teemanumbrisse „Keel ja keeled. Õppimine ja õpetamine“ / Introduction to the Thematic Issue “Language and Languages. Learning and Teaching”

    DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.08.00

Articles

  1. Chackelis Lemchenas, a contrastive linguist before contrastive linguistics

    DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.08.01
  2. Võõrkeele omandamise kogemused eestlaste mälestustes ja arvamustes

    DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.08.02
  3. Üleminek eestikeelsele õppele. Vene dominantkeelega Tartu lastevanemate hoiakute uurimisest

    DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.08.03
  4. Õpetajate suhtumine mitmekeelses klassis õpetamisse ja eestikeelsele õppele üleminekusse

    DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.08.04
  5. Multilingual education for minority schools in Lithuania: in search of balance and compromise

    DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.08.05
  6. Factors Facilitating and Hindering Deep-Level Collaboration Between Subject and Language Teachers in the Estonian CLIL Context

    DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.08.06
  7. Eesti keele omandamist toetavad tunnitegevused I kooliastme mitmekeelses klassis

    DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.08.07
  8. Kuidas õppida eesti keeles rääkima? Rääkimisoskust arendavad ülesanded eesti keele kui teise keele B1-taseme täiskasvanute õpikutes

    DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.08.08
  9. Mitmekultuurilisuse pädevuse toetamine saksa keele tunnis virtuaalprojekti „Mets kui mälupaik Saksamaal, Eestis ja Sri Lankal“ näitel

    DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.08.09