Sissejuhatus teemanumbrisse „Keel ja keeled. Õppimine ja õpetamine“ / Introduction to the Thematic Issue “Language and Languages. Learning and Teaching” Merilyn Meristo, Reili Argus (Author) DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.08.00 PDF
Chackelis Lemchenas, a contrastive linguist before contrastive linguistics Anna Verschik (Author) DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.08.01 PDF
Võõrkeele omandamise kogemused eestlaste mälestustes ja arvamustes Miina Norvik, Renate Pajusalu (Author) DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.08.02 PDF
Üleminek eestikeelsele õppele. Vene dominantkeelega Tartu lastevanemate hoiakute uurimisest Birute Klaas-Lang, Kristiina Praakli, Diana Vender (Author) DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.08.03 PDF
Õpetajate suhtumine mitmekeelses klassis õpetamisse ja eestikeelsele õppele üleminekusse Tiina Rüütmaa, Merilyn Meristo, Reili Argus, Helin Puksand (Author) DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.08.04 PDF
Multilingual education for minority schools in Lithuania: in search of balance and compromise Ineta Dabašinskienė (Author) DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.08.05 PDF
Factors Facilitating and Hindering Deep-Level Collaboration Between Subject and Language Teachers in the Estonian CLIL Context Elena Samsonova, Aleksandra Ljalikova, Merilyn Meristo (Author) DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.08.06 PDF
Eesti keele omandamist toetavad tunnitegevused I kooliastme mitmekeelses klassis Kristiina Bernhardt, Merilyn Meristo (Author) DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.08.07 PDF
Kuidas õppida eesti keeles rääkima? Rääkimisoskust arendavad ülesanded eesti keele kui teise keele B1-taseme täiskasvanute õpikutes Mare Kitsnik (Author) DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.08.08 PDF
Mitmekultuurilisuse pädevuse toetamine saksa keele tunnis virtuaalprojekti „Mets kui mälupaik Saksamaal, Eestis ja Sri Lankal“ näitel Maris Saagpakk (Author) DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.08.09 PDF