Siirdekultuuri mosaiigid Luule Epner, Piret Viires (Author) DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.09.00 PDF
Postmodernism siirdeajastu Eesti teatris [Postmodernism in the Estonian theatre in the transition period] Luule Epner (Author) DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.09.01 PDF
Haiguse temaatika ja metafoorika Madis Kõivu dramaturgias [Subject matter and metaphors of illness in the dramaturgy of Madis Kõiv] Piret Kruuspere (Author) DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.09.02 PDF
Siirdeajastu institutsionaalsed muutused Eesti teatri- ja filmivaldkonnas: võrdlev analüüs [Institutional changes in the Estonian theatre and film sector during the transition period] Kristiina Reidolv (Author) DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.09.03 PDF
„Tagurpidi” mitut pidi: õpetlik, sürrealistlik, postmodernistlik [Instructive, surrealist, postmodernist: considering the aspects of the comic book “Tagurpidi”] Mari Laaniste (Author) DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.09.04 PDF
Voices from transition: literary reflections on postsocialist life in German and Estonian contemporary literature [Siirdeaja hääled: postsotsialistliku elu kujutamisest saksa ja eesti nüüdiskirjanduses] Aigi Heero (Author) DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.09.05 PDF
Language as a battlefield: Ukrainian postcolonial identity through Halyna Pahutiak’s young adult novel “The World’s Eye” [Keel kui lahinguväli. Ukraina postkoloniaalne identiteet Halõna Pahutjaki noorteromaanis „Maailma silm”] Irena Peterson (Author) DOI: https://doi.org/10.22601/PET.2023.09.06 PDF