Poliitikud ja meediatander: avalikkuse tekitamisest valimiskampaanias
DOI:
https://doi.org/10.82245/ape.2004.1.526Keywords:
poliitika, meedia, valimisedAbstract
Traditsiooniline poliitika lähtub arusaamast, et ta on ühiskonnale tähtis ja et poliitikas toimuv per se pälvib tähelepanu. Sestap usutakse, et poliitiline süsteem ja poliitikategelased on meediakommunikatsioonis privilegeeritud seisundis. Ent poliitika ei ole enam võimukas, kõikjale ulatuv ja kõike otsustav „riigipoliitika“. Ka nüüdisaegse meediaühiskonna ehk paljukanalilise avalikkuse üks arengujooni on meedia kui ühiskonna osasüsteemi kaugenemine poliitilisest süsteemist.
Downloads
Published
2004-08-02
Issue
Section
Artiklid
License
Copyright (c) 2004 Acta Politica Estica

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
How to Cite
Palmaru, R. . (2004). Poliitikud ja meediatander: avalikkuse tekitamisest valimiskampaanias. Acta Politica Estica, 1, 42-53. https://doi.org/10.82245/ape.2004.1.526